HTML

Az első az életemben ...

2012.01.22. 21:05 dibbler

 Én is akarok ilyet! Mostanra megérett a gondolat, most már határozottan kell nekem!

Így voltam a WII-vel, az első PDA-val, az MTB-vel ... Most így vagyok a bloggal is.

Az utóbbi időkben sokat olvastam a Lemil, Tiboru és Olli blogokat. Ezek az emberek alapos ismertekkel rendelkeznek egy-egy területen, van valamilyen belső hajtóerő bennük. Motiváció, képesség és ismeretek, ebből bizony alkotás születik.

Motiváció? Mindenki meg akarja mutatni a környezetének, hogy milyen szép és okos. Még akkor is, ha elhallgatják vagy csak negativ visszajelzéseket kap.

Képesség? Hát hosszú, okoskodó szövegeket tudok írni, a mondatokat össze tudom rakni.

Ismeretek? Ismeretei mindenkinek vannak, persze a hétköznapi dolgokról csak zsenik tudnak lebilincselően írni. A mai embernek könnyű dolga van a témákkal, gyorsan és könnyen fel lehet készülni bármely témában.

Eredmény: csak meg akarom mutatni magamnak, hogy én hogyan látom ezt a blog dolgot. Biztosan más lesz, mint a többieké. Egy kis idő múlva az arculat is ki fog alakulni.

 

Azért vannak praktikus érveim is: egy modern embernek meg kell mutatnia magát a neten. Kemény dolog, valakinek a blogolási szokásaiból sok-sok fontos tulajdonságát könnyedén fel lehet ismerni, másrészt nehezen manipulálható.

Persze én is próbálkozgattam mással is, FB, Iwiw és kommentek, de a saját blog az igazi.

Nem vagyok irodalmár tipus, a stílust alárendelem a tartalomnak. 

Hozzászólóknak: ne görcsöljetek nagyon az irományaimon, olvassátok, élvezzétek, kommenteljetek csípőből, ha úgy érzitek hogy nagyon kell.

Jó szórakozást, üdv Tamás.

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://dibbler.blog.hu/api/trackback/id/tr553721286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása